تصویر در طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی انتخاب تصاویر برای صفحه سایت یکی از چالش برانگیز ترین موضوعات می باشد. زیرا افرادی که با یک شرکت سر و کار دارند قطعا به سایت آن ها توجه خاص و ویژه ای دارند. به این صورت که اگر یک سایت موادغذایی دارای ویژگی های مناسب نباشد از اعتبار آن شرکت کاسته می شود. این مهم ترین دلیلی است که امروزه بسیاری از مدیران شرکت های مواد غذایی طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی موثر و با کیفیت را در اولویت قرار می دهند. مشکل اینجاست که هر کس دوست دارد تصاویر مورد نظر خود را در سایت قرار دهد. در صورتی که از نظر زیبایی شناسی استانداردهایی وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر کاربران خواهد شد.

ویژگی تصویر مناسب در طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی

نشان دادن هدف شما: انتخاب تصویری که با هدف و چشم اندازهای شرکت متفاوت است چیز بسیار عجیب و ناپسندی است. مثلاً استفاده از تصاویر حیوانات در طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی بسیار نادرست است. در مور اهداف خود فکر کنید و ببینید آیا کاربر با دیدن تصاویر شما را بهتر می شناسد یا خیر.

جهت گیری عکس را نگاه کنید: استفاده از تصاویر دورنما،پرتره،مربع یا .. در محل های خاص را بدانید. نکته کلیدی در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که یک عکس، هنگامی که برش داده شده، جزئیاتی را که می خواهید در ابعاد مورد نیاز شما نمایش داده می شود. بنابراین، اگر موضوع عکس در طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی یک نوع ماده غذایی خاص باشد و شما می خواهید از یک عکس بزرگتر استفاده کنید، باید اطمینان حاصل کنید که قسمت های مهم آن تصویر نمایش داده می شود.

پالت رنگی مناسب را انتخاب کنید: یک عکس با رنگ های مناسب در طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند. اما همچنین می تواند ازاردهنده باشد. با این حال، اهداف هر وب سایت ممکن است متفاوت باشد. در صنایع غذایی بسته به نوع هر محصول رنگ های جذاب و خاص آن محصول وجود دارد. برای مثال برای طراحی سایت فروشگاهی موادغذایی از تصاویر با رنگ سفید که نشانه پاکیزگی محصول است بیشتر استفاده می شود .

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: